چرا تبلیغات ویدئویی؟

با گسترش و رشد اینترنت پرسرعت و فراگیری گوشی‌های هوشمند، روز به روز میزان حضور مردم در فضای آنلاین بیشتر می‌شود و برندها تلاش می‌کنند از ظرفیت‌های این فضا بیشتر و مؤثرتر استفاده کنند. با توجه به برتری محتوای ویدئویی از نظر تأثیرگذاری، درگیر کردن مخاطب، جذابیت و .... نسب به سایر انواع محتوا و همچنین علاقه‌ی کاربران به محتوای ویدئویی، شاهد رشد روزافزون تبلیغات ویدئویی آنلاین هستیم. شما در تبلیغات ویدئویی آنلاین این فرصت را دارید که داستان برندتان را تعریف کنید یا معرفی کاملی از محصولاتان داشته‌باشید یا مفاهیم یا کارکردهای پیچیده را توضیح دهید یا .... و این اطمینان را دارید که محتوای شما در جایی اکران می‌شود که مخاطب با تمرکز آن را تماشا می‌کند.

طبق آخرین آمار 78% مردم هر هفته و 55% آن‌ها هر روز ویدئوهای آنلاین تماشا می‌کنند. (HubSpot) برای اطلاع از اهمیت ویدئو مارکتینگ، به اطلاعاتی از معتبرترین مقاله‌های مارکتینگ دنیا اشاره می‌کنیم:


  • تماشای ویدئو در موبایل هر ساله 100% افزایش می‌یابد. (Insivia)
  • 78% افراد هر هفته و 55% هر روز ویدئوهای آنلاین تماشا می‌کنند. (HubSpot)
  • 72% از مشتریان از طریق ویدئو درباره‌ محصولات و خدمات آموزش می‌بینند. (HubSpot)
  • تقریبا 50% از کاربران اینترنت پیش از رفتن به فروشگاه، ویدئوهای مرتبط با محصولات و خدمات را جستجو و مشاهده می‌کنند. (HubSpot)
  • 85% از مصرف‌کنندگان تمایل به مشاهده محتوای ویدیوئی بیشتری از برندها دارند. (HubSpot)
  • 96% افراد تمایل به مشاهده ویدئوی توضیحی برای کسب اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات را دارند. (Wyzowl)
  • 64% از مصرف کنندگان پس از مشاهده ویدئوی برندهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی اقدام به خرید از آن برند می‌کنند. (Tubular Insights)
  • در شبکه‌های اجتماعی ویدئوها نسبت به ترکیب عکس و متن، 1200% بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. (SmallBizTrends)
  • 81% از کسب و کارها از ابزارهای بازاریابی ویدیوئی استفاده می‌کنند. (HubSpot)
  • پیش‌بینی می‌شود در سال 2020 تبلیغات ویدئویی موبایلی حدود 72٪ از کل بودجه تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص دهد. (eMarketer)
  • 73% از بازاریاب های B2B ادعا می کنند ویدئو تأثیر مثبت در ROI می‌گذارد. (Tubular Insights) (Tubular Insights)
  • 73 درصد از بازاریاب ها ادعا دارند درصورتی‌که در زمان، منابع و بودجه محدودیتی وجود نداشته باشد، محتوای ویدئوی بیشتری تولید می‌کنند. (Buffer)
  • 48% از بازاریاب‌ها هر ماه بیش از 4 ویدئو تولید می‌کنند. (Tubular Insights)

با توجه به رشدی که در تبلیغات ویدئویی آنلاین مشاهده کردید، پیش‌بینی می‌شود در سال 2021 بودجه‌ای که برندها برای تبلیغات ویدئویی آنلاین صرف می‌‌کنند حدود یک سوم بودجه تبلیغات تلویزیونی باشد.


بازگشت